می ترسم!....پس خداحافظ

ترس

  برای اولین بار

  تو تمام عمرم

  تمام وجودمو پر کرده.

  روزای بد

  که می گفتم،

  داره میاد.

  تو

  عقیده

  حقیقت

  انگار نمیشه با اینا تشکیل خط داد.

  شایدم من بلد نیستم.

  درست وقتی که همه چیز خوب بود

  بدی آروم آروم خودشو چپوند وسط دنیای من

  اگه حقیقت یه چیز دیگه باشه

  هممون مقصریم

   حتی تو که ضریب دو ترس و دلهره من محسوب میشی.

  شاید دنیا یه چیز دیگس

  شایدم یه جای دیگه

  شایدم من نمی فهمم

  از دیشب رفتم تو زندان وجودم...تا به نتیجه نرسم نمیام                   بیرون.

  دوست داری منتظر* بمونی تو هم؟

  بمون

  شاید فردا

  شاید ماه بعد

  شاید هم سال بعد

  شاید هم...

 

  شکار حقیقت دیر و زود داره ولی....

   منتظر*م بمون...

  چون باید برگردم!

       

 

کجایی « ستاره » خدا ؟!

 

 

امشب میخوام یه جور دیگه به یه نفر دیگه،

یه چیزی رو که مدتهاست ته دلم سنگینی می کنه رو بگم٬                                          *       *

شبی که قشنگ ترین شب ساله.

شب آغاز انتظار*                                                        *

و عصر دلگیر جمعه

و چندین ساعت  پیاده روی                                             *         *      *

شر شر بارون

خستگی های دلمو فریاد زدم.

گفتم  می دونم باید چی می بودم و الآن چی شدم!                                       *         *

گفتم که خواستم منتظر*ت باشم

ولی تو جوابمو خیلی وقته نمی دی

دلیلشو هم می دونم.

من بد شدم.

بـــــــــــــــــــــد                                                                                               *                                  *

همین.                                                                  *

بهت نگفته بودم که همیشه همین یاد تو بود که نذاشت بد تـــــــــر بشم.

بهت نگفته بودم که شبا خوابتو می دیدم .

بهت نگفته بودم که به خاطر تو همون ستاره معروف رو گذاشتم رو اسمم.   *      *

بهت خیلی چیزای دیگه رو هم نگفته بودم.

چون می دونستم همیشه پشتم بودی

چی شده؟

قهری؟

می دونم اذیتت کردم.

امشب که "ستاره" شدی و رفتی تو آسمون هم نمیخوای با هام آشتی کنی؟                         *

دوست دارم بیای به خوابم

بگی که منو می بخشی.                                                                   *             *

دستمو بگیر.

یه فرصت دیگه

کمکم کن.

ای ‌ذخیره خدا

ای "ستاره" خدا...       *       *       *

جفا با وفا!

دیدن دنیای تکراری همیشه حال بهم زن هم نیس

درست موقعی که با آبگوشت به جای نوشابه ، رانی بخوری.

یه پیرمرد کور تو رو از خیابون رد کنه

به بوق زدن های 206 آلبالویی  آخرین فاحشه خیابون پنجم که واست ترمز کرده لبیک بگی.

و همون پیرزنه که لهجه رشتی داره و پسرش ابد خورده با اصرار کوله پشتیتو واست بیاره.

 

*******

دارم زمانی رو تصور میکنم که مامان بابام با هم خواهر و برادر بشن.

یعنی دور از دسترس نیست فقط خرجش یه ریش بلند و یه مقنعه سیاه.

شایدم خیابونی که کمیته هاش زیادم کمیته ای نباشن.

بیخیال عشقولانه های سال  56  تو کوچه های قشنگ نظام آباد که این انقلابو رقم زد!

چیه؟

چرا چشماتو اونجوری میکنی؟

کور خوندی.

بابای مامانم هیچ وقت مامان بابامو نمیگیره...یعنی ما اصولا دختر به غریبه نمیدیم

و برعکس!

 

*******

- گاها پیش میاد که آدم عاشق میشه ولی قصد سوء استفاده نداره

- امکان نداره!

- معذرت میخوام ولی تا حالا عاشق خودت نشدی؟

  میشه بگی از خودت چه جوری میخوای سوء استفاده کنی؟

  

به صفات کثیف قبلیم  "خود خواهی " رو هم اضافه کنید!

*******

یاد  گیره های فلزی گوشه سمت چپ پایین دفتر مشق کلاس اول ابتدایی خانم تهرانی

تو مدرسه نمونه مردمی سجاد 5 و قایم شدن زیر پله های دم دفتر آقا دولت آبادی که هی

می گفت : بشمر یک  بشمر دو ....و کتاب "آنا کارنینا " تولستوی  تازه شروع کرده بود که

مجید کاپشن دو رو خرید  و اون روشو به من و خواهرم که اومده بود دنبالم نشون داد.

بخیر!

 

*******

زندگی منشوری است در حرکت دوّار

                                             امضاء :  من و مصادیق بارز هانیکو های حاضر در جلوی

                                                                       دانشکده هوافضا

                                                                           

*******

اگه بخوای فرض کنی که من بشم Tom cruise  زندگیت .

هیچ وقت حتی بهت نگاه هم نمیکنم.

 چون جدیدا نسبت به  Nicole احساس بدی پیدا کردم.

صرف نظر از "the Others"  تو و "Vanilla Sky" من ،

بعد دیدن Eyes Wide Shut

هم از خودم بدم اومد و هم از تو

اصلا خوب بازی نکردیم!