از کفر من تا دین تو....راهی به جز «تردید» نیست!

 

دل پر خون

                 حالت فانی

                                 ذهن پر گچ

                                               درد نادانی

من به  صد ملت و کشور گفتم

                        که چه  سرد است

                                                                                                 ستاره ثانی

********

 

در اصل آنچه سبب رخ نمودن جنبه های پست اخلاقی در زندگی میشود

ناشی از  تفکر و انشعاب  فکری است که جریانات مشوش و پیچیده

اجتماعی (نه لزوما در اجتماعات بزرگ) بر آن اثر میگذارد.

فلذا تصمیمات شخصی هر انسان میتواند

در صورت آگاهی از تاثیرات نامناسب جریانات جدید "جوی"  توام با فحش و ناسزا باشد،

پس عجیب نیست اگر پس از طی پروسه فوق

به کسی بگویی :

خفه شو آشغال!

********

 

به هشتمین روز از سومین ماه سال میلادی که فکر میکنم

تصمیم می گیرم ادعا کنم  منحنی نیاز مردان به زنان یک نمودار است که

در صفر ماکزیمم میشود و همانجاست که ناگهان سقوط می کند....

فکر احمق بودن فمینست ها داره مثل خوره جونمو میخوره.....

 اینجا زنها دو دسته اند

اونایی که عاقل نیستن

و

اونایی که فکر میکنن عاقل نیستن!

 

********

 

دست توی جیبم میکنم.

تصمیم میگیرم  برم دستشویی

به چیزی فکر نمیکنم جز اینکه ممکنه چیزایی کثیفی هم باشه که

واسه خیلیا نون آور باشه...

کارت تخلیه چاه رو  میندازم دور....

 

********

- به خدا قسم اشتباه میکنی

- نه ؛ امکان نداره

- میگم کار من نبوده، به خدا قسم!

- امکان نداره....به هیچ عنوان قبول نمیکنم!

-به مقدسات نظام قسم من نکردم!

- مممم!...حالا بذار فکرامو کنم ببینم چی میشه!

 

********

 

به کثافت فکر نکن و پستی

به روح لطیف بیندیش و عشق های دو روزه!

می گویم:

مگر تو نبودی که عاشق بودی؟!

و

                                           شیهه کشان  ارضاء   میشوم!

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سعیده دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.beedari.persianblog.com

سلام. خوندم . شاد باشیم

علی دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:16 ب.ظ http://koodak-e-gostakh.blogfa.com

وقتی بوی اون کارت از خود چاه بد تره...وقتی باز هم بوی جو زدگی به مشام می رسه...وقتی که هر حرفی با جواب پر از داد بعضیها همراه میشه...وقتی جبهه گیری میشه...و وقتی تردید ۲ هم تموم میشه ...وقتی من از مسافری از هند بیزارم ...تنها یک چیز من رو آروم می کنه و خوشحال...اوج تضاد من و تو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اصولا من با کسانی طرف میشم که ثبات شخصیت دارن....
ادما دو دسته ان
یکیشون اونایی که ثبات ندارن...اونا رو باید همون کاریو کرد باهاشون که با کارت تخلیه چاه میکنن....شایدم به خود چاه....بدون واژه مقدس تخلیه....

سعیده دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:50 ب.ظ

ی بار دیگه خوندم . بقیش رو به خودم مربوط نمی دونم تا نظری بدم . البته از نظر شما که نظرات مهمه در حد کشک . اما راجع به فمینیسم ها ( با در نظر گرفتن تمام افراد افراطی در همه اقشار) بهتره کمی و فقط کمی دورتر از دایره اطراف خودتون رو ببینید تا بفهمید این تلاشی ست برای اینکه به بعضی ها که ادعای انسان بودن و مهم تر مرد بودن دارن ثابت بشه که اونها هم ؛ انسانند ؛ و فقط همین .

ضحاک(کاوه آهنگر) چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:17 ق.ظ http://sin-jim.blogfa.com/

مهدی جان احساس نمی کنی خودت یه کم دچار جو گرفتگی هستی شایدم یه مقدار بیشتر و فکر نمی کنی دیدت به اطراف یه مقدار زیادی مطلقه دقیقا متضاد اسم نشریه ت...

نه محسن جان...من جو گرفته نیستم...
شاید چون زیاد نوشته هامو نخوندی...این جوری فکر میکنی...
بهر حال من اعتقاد ندارم مطلق فکر میکنم...
من به جز شعر اول بقیشو از دید آدمایی گفتم که هر روز می بینم....نه خود خودم!
فهمیدی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ب.ظ

دسته بندی های جالبیه!تا وقتی به خودمون اجازه میدیم این قدر راحت در مورد هر کسی هر حرفی رو بزنیم و اون هم حق حرف زدن نداشته باشه چون محکوم میشه به هر چیزی وضعیت از اینی که هست بهتر نمیشه!به طور کلی انسانها به دو دسته تقسیم میشن.خوب و بد.و مسلما تو خوبی!خوب!!!

علی پاینده جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.ali-filmi.blogfa.com

سلالم..خوبی؟؟ خارح از تردید هم خوب مینویسی ها!!
مدیر مسئول جون بیا نظرم رو بی زحمت در مورد چهارشنبه سوری بخون!
بالاخره مدیر مسئولی دیگه!!
راستی سال نوی شما هم مبارک از همین الان! امیدوارم سالی باشه که انتظار تموم بشه!

خواننده یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

بعد از خوندن این پست فکر حماقت آدمهای پر مدعایی که حتی نمیدونند فمنیسم یعنی چی و قبل ازینکه به خودشون زحمت بدند مطالعه داشته باشند دهنشون رو باز میکنند مغزم رو میخوره.... آذمهایی که فکر میکردی میشناسیشون ولی می فهمی خیلی اشتباه میکردی... آدمهایی که فکر میکنند و ادعا دارند صدای آزادی و حقوق برابر آدمهای کشورشونند ولی اینقدر دیکتاتوری توی خونشون رخنه کرده که فکر وجود دیدگاههای متفاوت مثل خوره جونشون رو میخوره... خوبه اول بفهمی این ادعاهایی برای جذب کردن آدمها ازشون استفاده می کنی اصلا چه معنی داره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد