حرف آخر ...تا همیشه!

من دلم می خواهد

در همین لحظه دلم میخواهد

و نه آن چیز که آن تکه دل یخ زده ام

سر سرمای زمستانی آن سال پر از دغدغه و دود بخواست.

که همه می دانند دل من در آن روز

خودنویسی می خواست که نویسد بر بام

وای از درد دل سوخته و خون روان

                                               که چرا هیچ کسی  هیچ نپرسید که ای دلبرک خسته ترین

                                                   تو کجایی و دل همسفرانت به کجا می نگرد.

                                                      همه در صف بودند

                                                          ولی آن لحظه دلم

                                                            نه تفنگی میخواست  ، نه لباسی خاکی

دل من در پی آن دود و دغل

همه جا گشت که یابد جوهر

همه او را گفتند

تو و آن فکر پلیدت را

رنگ قرمز شاید.

که شود پاک و پاک

خودنویسم خشکید

                                               تا به امروز که دیگر دودی

                                               بر نخیزد از بام

                                                  وهمه   رنگ و دغل هاست که ماندست به جا

                                                    بر ته لوله رنگین قلم هایی چند.

که بگویند به من

همه روشنفکریم

ولی اینبار فقط این دل من

پی  یارانی بود

که بپوشند به پا

و نگیرند به  دست

پوتین وسنگ  و تفنگ

نه برای کشتن

نه برای رفتن

که برای ماندن

و میان غربت

و

سیاهی مردن...

کسی این بار نپرسید ز من

که دلت می خواهد

این همه سنگ و تفنگ

و لگد هایی چند؟

                         خودنویسم بود که این بار نوشت

              دل من دل میخواست

                           ولی  این بار فقط خونش را

                                                                به ته لوله جوهر دادند.  

 

********* 

با تغییر یا بی تغییر

دیگر اینجا را به بایگانی تاریخ خواهم سپرد.

از ما که گذشت

به "دیگران"  بگویید پایان انتظار* چیست!

تا همیشه منتظر* باش....رهایی پایان خوش درد است و مبارزه هیچ گاه پایان نمی پذیرد.

 

مبارزه ای به قیمت انتظار*

خدا نگهدار

 

 پی نوشت:  یاشار  و عابد  هم آزاد شدند.

 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
؟ جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:59 ب.ظ

خدا نگهدارت ای مبارز

شاگرد شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ق.ظ http://1thlouh.blogspot.com/

یا حق
سلام
و شاید این آخرین سلام!
حرف‌ها را به شوخی می‌گرفتم و حساب‌هایی می‌کردم که اگر بگویم، سرِ جناب و هم‌پالگی‌هایتان یک‌جا...
نقلی نیست. تهمت و افترا را بر مدار عقل‌مداری جایی نیست. هر چه را هم دغل بازی بنام‌ی و فحش بدهی، مطمئن باش؛ من نیز دیگر، سخنِ به حقی از خواهر مادرهای محترم به میان نخواهم آورد...
شاید یک سال می‌گذرد از نوشته‌ام در باب مکاره بازارِ انتظار. هیچ‌گاه باورم نمی‌شد، بخواهم روزی نوشته‌هایی را به ذهن بیاورم که اعصاب بهم ریخته از رهبانیتِ به هیبت و قد و قواره‌ی منتظر به نوشتن‌شان وادارم کرده بود.کاری کردی کارزستان مرد...
موفق باشی
همین.

ضحاک (کاوه آهنگر) شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:50 ب.ظ

و این بود سرگذشت پیر دیر...
امیدوارم مبارز خستگی ناپذیری باشی....می دونی یاد فیلم کیف انگلیسی افتادم...دیدی که؟؟؟...اگه دیدی حتما متوجه می شی چی می خوام بگم....
اما انتظار*...حدیثی که سخن گفتن از اون....باشد تا زمانی ... بگذریم...اگه منتظر*ی مثه بقیه بگم موفق باشی زهی خیال باطل اول باید موفقیتو برام تعریف کنی بعد...
تا بعد...

آرمان یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:53 ق.ظ http://arijoon.tk

آزادیشون مبارک.....

بسیم یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ب.ظ

مطمئنا دنیای جدید آهنگهای جدیدی دارد
ستاره ها در گردشند و تو را جور دیگری خواهند یافت.
امروز روز بزرگیست.
تو به اوج رسیده ای و من حسرت میخورم ای منتظر*!
خدا تورا نگهدار

...* سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:18 ب.ظ

باورت نکردم ان گونه که رفتی یا شاید هم کردم ...با تو حرف هایی دارم ...اگر بشنوی ....

خواب زده یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:14 ق.ظ http://lahzehayekall.blogsky.com

بسم رب المهدی عج
سلام
پایان انتظار که مشخص است .
البته هرگز هم نمی خواهم بگویم ...از ما که گذشت ...
آنچه مهم تر به نظر می رسد .هدف است و راهی که رفته می شود . که نرسد به جایی که برای هیچ .همه چیز از دست رفته باشد .
یا علی مددی

...* پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ق.ظ

بیا و دمی با ما باش ....
نمی آیی ....؟
امشب که اولین روز ماه زیبای خداست .....امروز که اول رجب است ....هنگام اذان مغرب ....با ما همراه شو ....منتظرت هستیم کنار جاده ای که به راه خدا می رود ...............

معصومه قدیری یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.ferfery.blogfa.com/

سلام /// ۱- خوبه که آزاد شدن . بلاخره میتونیم بگیم حرفی زده شد . صدایی شنیده شد .. کاش کوتاه نمیومدی. کاش به این راحتی کنار نمیکشیدی اما راهت رو یه جور دیگه ادامه خواهی داد . مطمئنم . موفق باشی دوست خوب من ...

زیرنورماه یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.haadi.blogfa.com

سلام
از شعرهات لذت بردم ...
عکس هایی هم که انتخاب می کنی حرف ندارن
به ما هم یه سری بزن...

شاهین مستندی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:55 ب.ظ http://cold-mountain.blogfa.com

سلام آقا مهدی
امیدوارم که همتون موفق باشین.راستی اگه منو نشناختی بگم که دوسته مهدی صدرائی هستم.
بدرود

گودزیلاجون دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.tanhataringoodzila.blogfa.com

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
شعرات خیلی قشنگه
به من هم یه سری بزن
موفق باشی

نرگس یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:02 ب.ظ http://anaresorkh311.parsiblo.com

یا علی

Fila Boy سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ق.ظ http://gask.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب نازی داری
امیدوارم که همیشه به روز و فعال باشی
اگه با تبادل لینک موافقی لینکم کن و بهم خبر بده
منتظر حضور گرمت هستم...
به امید روزی که آقام بیاد

شادی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ب.ظ http://soatie.logfa.com

وبلاگتون خیلی جالبه
من که لذت بردم و البته حال هوایی که توش حس می شه
جالبتره
به ما هم سری بزنید
خوشحال می شم
سعادتمند باشید
شادی

ن.ر. شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ

مـــــــــــــهدی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد