ماهی ها فریب خوردند....احمق ها عاشق شدند.....

  

  فعالیت های نا ممکن چه از نوع هسته  دار و بی هسته

 کماکان برام جذابیت های خودشه حفظ کرده....مشکل اساسی من

 داشتن حق آزادی آدماس....

 به نظرم میشه یه ارتباط یک به یک بین  اینکه همه حق دارن برن دستشویی  و داشتن آزادی

 برقرار کرد....لا اقل تو اتوپیای من این قید شده!

 

   ******

 

   اونایی که فکر میکنن  میفهمن و واقعا نمیفهمن....آدمای احمقی نیستن....

   بیمارای روانی هستن که نباید بهشون کمک کرد....باید هلشون داد تو چاه تا بمیرن و همونجا

   آب از نعش متعفنشون بوی گند بگیره....بعدش همه آدمای دنیا مریض شن...به همین راحتی....حتی راحت تر

 

   ******

   به نظرم میشه دنیا رو جوری به گند کشید که تمام گند و کثافت کارای دنیا بیان و جلومون

   در حال انداختن لنگ به انجام حرکات    موزون    بندری بپردازند...

  ولی اصالتا دنیای خارجی وجود خارجی هم نداره....

 

******

  امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش میزان تولید ماشین آلات صنعتی سنگین و برای کنترل

  موج گسترده حمایت از سرمایه گذاری های داخلی و خارجی و همچنین کاهش میزان مرگ و میر

   ناشی از سقوط بهمن در جاده های برفی،  انسانهای احمقی پیدا میشوند که عقده های روانی حاصل از

 واپس زدگی میل جنسی را در کفشهای من و تو جست و جو کنند....

  کماکان عاشقانه بزی  ولی چه میکنی با  غوغایی که از درون صادر میشود که: " چرا؟"

  من میلرزم و بریده بریده  میگویم:

  تلاش برای رهایی از جوگیری دیگران،  حق مسلم ماست....حتی  اگه ولنتاین هم باشه و تو خسیس باشی!

 

******

 

  تازگیا دارم ترکی یاد میگیرم....

  تقریبا با دستور العمل و چند تا واژه پر کاربردش آشنا شدم:

  غورخدوم: ترسیدم

   یورغان: لحاف

  یاندی : سوختی

   یاتدوم: خوابیدم

   اورگ : دل

   نمیدونم به کارم میاد یا نه؟!

 

   ******

  آهویی دارم خوشگله که هیچ وقت از دستم فرار نمیکنه

  چون اونقدر خوبه که با اینکه دوریش برام مشکله ولی قرار نیست هیچ وقت ببندمش....

  فعلا که اون منو بسته....

 

   ******

  - از الفاظ بی ادبانه و لمپن خودداری کنید لطفا

  - چشم آبجی....خاک پاتیم...تف کن ما               گل شیم.....سگتیم....خرتیم....(...)تیم!!!!

 

   ******

     آی ای کسانی که عاشق شده اید....

                             شما فکر میکنید عاشق شده اید!

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
علی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:51 ب.ظ

شاید آره شایدم نه...شایدم باز داری اشتباه می کنی شایدم اشتباه نمی کنی...همین

[ بدون نام ] دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:52 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:44 ب.ظ

حق ازادی
دموکراسی
انسانیت
اره تو حق داری تموم این ها رو بلند بلند با خودت بگی ....
حق داری ....
می دونی از یه چیزت تعجب می کنم
اول یه چیزی رو می گی بعد می زنی زیرش .....
شاید این حرف درست باشه که میگن تنها احمق ها حرفشونو پس نمیگیرن !

علی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:58 ب.ظ

اینکه تو از این کامنته چیزی نفهمیدی مشکل من نیست..راستی به خدای خودت بهتر صحبت کن...شب به خیر عزیز دلم...

دلتو به همین چرت و پرتات خوش کن....ببین به کجا میری!!!

... سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:23 ب.ظ

اگه ولنتاین باشه توام خسیس باشی چی کار می کنی؟
یاندی یعنی سوخت

علی سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:14 ب.ظ

u too baby

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد