کجایی « ستاره » خدا ؟!

 

 

امشب میخوام یه جور دیگه به یه نفر دیگه،

یه چیزی رو که مدتهاست ته دلم سنگینی می کنه رو بگم٬                                          *       *

شبی که قشنگ ترین شب ساله.

شب آغاز انتظار*                                                        *

و عصر دلگیر جمعه

و چندین ساعت  پیاده روی                                             *         *      *

شر شر بارون

خستگی های دلمو فریاد زدم.

گفتم  می دونم باید چی می بودم و الآن چی شدم!                                       *         *

گفتم که خواستم منتظر*ت باشم

ولی تو جوابمو خیلی وقته نمی دی

دلیلشو هم می دونم.

من بد شدم.

بـــــــــــــــــــــد                                                                                               *                                  *

همین.                                                                  *

بهت نگفته بودم که همیشه همین یاد تو بود که نذاشت بد تـــــــــر بشم.

بهت نگفته بودم که شبا خوابتو می دیدم .

بهت نگفته بودم که به خاطر تو همون ستاره معروف رو گذاشتم رو اسمم.   *      *

بهت خیلی چیزای دیگه رو هم نگفته بودم.

چون می دونستم همیشه پشتم بودی

چی شده؟

قهری؟

می دونم اذیتت کردم.

امشب که "ستاره" شدی و رفتی تو آسمون هم نمیخوای با هام آشتی کنی؟                         *

دوست دارم بیای به خوابم

بگی که منو می بخشی.                                                                   *             *

دستمو بگیر.

یه فرصت دیگه

کمکم کن.

ای ‌ذخیره خدا

ای "ستاره" خدا...       *       *       *

نظرات 20 + ارسال نظر
مهدی داراب شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام
قشنگ بود، از امروز حدود ۵۰ تا جمعه فرصته تا آخر ۸۵ که * ....



من رومی ام هنوز! شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:34 ق.ظ

لطفا نقطه ذخیره رو بذار

محمدعلی خداپرست شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ق.ظ http://mohammadali.blogsky.com

سال نو، باشد ای خدای مجید
سال بی‌جنگ و سال بی‌تهدید
کسی از خون دیگری نمکد
خونی از بینی کسی نچکد
خلق گمراه را هدایت کن
به مریضان شفا عنایت کن
هر کسی خیری آرزو کرده
آرزویش شود برآورده
خلق را نعمت از کرامت ده
دل شاد و تن سلامت ده
مکن از بهر رفع مایحتاج
هیچ‌کس را به چون خودی محتاج
گر بر این باوری تو هم به یقین
با من از صدق دل، بگو آمین

ضحاک(کاوه آهنگر) شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ب.ظ

انتظار...!!!؟؟؟ منتظر...؟؟؟ ستاره...!!!؟؟؟ رامو گم کردم کجاست این ستاره ی قطبی ؟؟؟

zizi شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام
اشکم رو در آوردی، به همین سادگی!

دیوانه شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ب.ظ

گریه داره...یاد خود احمقم افتادم....

سیاست نویس یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:26 ق.ظ http://politics2.blogsky.com

بسم رب المهدی عج
سلام
ان شالله ...برای دعا های اخر مطلب .
.
و ... برای درد دلا که آشناست و حرف خیلیا ...
.
موفق باشی و التماس دعا

یکی که دیگه منتظر نیست... یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:53 ب.ظ

منتظر باشم که چی بشه؟ وقتی چیزی که میخواستم رو همین الانم از دست دادم...اگه بیاد چی کار میکنه واسه ی من؟؟؟؟؟

؟ یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:07 ب.ظ

هنوز تصمیم نگرفتم چیزی بگم یا نه...چون می دونم داره همه چی اینجا فرق می کنه....البته امیدوارم.

*... دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:34 ق.ظ http://dostat ...

.....خدایا
در دستانم هنوز چیزی را نگاه می کنم که روزی فکر می کردم ممکن است گمش کنم
من در دستانم هنوز رد نگاه گرمش را دارم ...
ممنونم مهربانم
..............
شب ها اغلب قبل از اینکه بخوابم چشمم مسیر تک تک ستاره ها را دنبال می کرد ....از همان کودکی.... و من همیشه انگار در آسمان چیزی گم کرده بودم که نمی دانستم کجاست ...تا اینکه یک روز فهمیدم وقتی از بالا به چشم های منتظر* کسی نگاه می کنند دو ستاره رو زمین خواهد درخشید ....
دو ستاره که از جمع تمام ستاره ها کم بود !

*... سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ق.ظ http://dostat ...

....یه چیزی بگم ؟!
دیگه اینجا مثل اون کمد نیست ....فهمیدی منظورمو ....؟
خیلی خیلی آرامش بخشه ....
شاید .....بگذریم !

وای یعنی میشه؟ سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ب.ظ

خنده دار که نیس
ولی امیدوارم گریه دار نباشه
اینجا همیشه یه جای جذابی بود واسه اونایی که
خدا رو داشتن ولی خیلی چیزایی که به خدا وصل میکنن الکیُ رو نمیخواستن داشته باشن.
از این مسیر فاصله نگیر
ما هم منتظر*یم....با ستاره...تا ستاره!

*... چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ق.ظ http://dostat ...

مسافرم این شبا ....تا ستاره شاید راهی نیست ....

من چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:53 ب.ظ http://nemigam/

تو فکر کردی چی؟
هنوزم مثل قبل فقط خودخواهانه می نویسی...
انتظار رو هم با ستاره کرده که بگی مال خودته!
می فهمی؟

علی پاینده پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.ali-filmi.blogfa.com

گل نرگس٬آبروی دو عالم...... خیالت کی میرود ز خیالم؟.......جمالت جلوه الله....بیا جانا ٬ طی کن این شب هجران..... بیا مهدی با ترنم قرآن......
سحاب رحمت الله....
نگاهم کن من فدای نگاهت...
دعایم کن من فدای دعایت...
صدایم کن من فدای صدایت....
حلالم کن.....ای سپیده رحمت....صلاله عصمت....
تک سوار غریب.....تک سوار غریب....
چیز دیگه ای نمیتونم بگم!


ضحاک(کاوه آهنگر) پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:34 ب.ظ

راستی می خواستم بهت بگم داشتم فراموش می کردم خوب شد گفتی یه مشکلی شایدم یه فرجی شده که تو این شماره شاید نرسم ولی تمام سعی می کنم با گروه شما کار کنم....خلاصه شرمنده....

M شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ب.ظ

ستاره های سربی ...فانوسکای خاموش ...منو هجوم گریه ...از یاد تو فراموووووووووووووووووووووووووووووش ...تو بال و پر گرف...........

*... دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:25 ب.ظ

باز امدم از دیار نخستین نگاه
با دلی ارام
با دستانی که در ثانیه های تنگ غروب تکانده امشان چون حجم تنهایی نگاه در پرواز دست جمعی کبوتران حرم ....
نیستی ؟؟؟؟؟؟؟

تو همون حس غریبی که... دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 ب.ظ

شاید یه روز دستتو بگیره
همون خدایی که فراموشش کردی...فکر کن به اینکه
میشه هنوزم برگردی....پیش خودت...پیش خودش!
غصه نخور...فکر کنم میشه منتظر*ت بود!
انتظار* رو روسفید کن!

دیوانه سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ب.ظ

پس چرا آپ نمیکنی؟
۱۰ روز هم بیشتر شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد