آینه فروش شهر کورانم من!

 

همه در تلاش و تکاپو

همه این طرف

اون طرف

نمیدونم چه خبره

میگن عیده!

من هنوزم نتونستم با خودم کنار بیام!

برای من عید و نوروز و سال نو و خیلی تعبیرات نسبتا احمقانه ای که میشه

هیچ وقت موضوعیت نداشته!

نمیتونم احساسی نسبت به لحظه تحویل سال داشته باشم!

اون چرت و پرتایی که میگن که سال نو آدم میفهمه که یه سال دیگه از عمرش گذشته و از اینجور

خزعبلات هم توی کتم نمیره ...

تمامی موارد بالا اصولا در مورد مبحث "تولد" هم صدق می کنه!

**********

نفهمیدم که چه طور شد

دلم داره می سوزه!

گاهی وقتا ادما به خاطر چیزایی که از دست میدن افسوس هم نمیخورن!

مثه من

خیلی چیزا هست که از دستشون میدم!

میدونم

الآن یه علامت سوال گرفتی دستت و منتظر*ی سوال کنی!

ببین

من جواب نمیدم که موضوع چیه!

 

**********

بوی عیدی

بوی توپ

بوی کاغذ رنگی

بوی تند ماهی دودی

                      وسط سفره نو

  بوی یاس جانماز ترمه مادر بزرگ

با اینا

   زمستونو سر میکنم

با اینا

خستگیمو در میکنم!

**********

بیشتر از اینکه سال تحویل و همون چرت و پرتایی که بالا متهم کردمشون رو

بخوام ببینم

دوست دارم یه چیز دیگه رو داشته باشم!

از این غصه میخورم که

 چرا ؟!!!

تو این شلوغی کیه که یاد انتظار* باشه؟

چند تامون همین سال که تحویل میشه،

به فکر اینیم که تو سالی که گذشت چقدر منتظر* بودیم؟!

 

میدونم الآن میخواین بهونه بگیرین و انتقاد کنین!

به درک

نظر هیچکی دیگه واسم مهم نیس!

لا اقل راجع به انتظار*

 

نظرات 10 + ارسال نظر
رزیتا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:32 ب.ظ http://asalgiso-tanha.blogfa.com/

سلام.وبلاگ خیلی قشنگی دارید.حسودیم شد.سال نوتون مبارک.امیدوارم روز به روز وبلاگتون پربارتر و پر بیننده تر شه.

مریم یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:10 ب.ظ

بالاخره باید با یه چیزی زمستون رو سر کرد....

ضحاک(کاوه آهنگر) یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.sin-jim.blogfa.com/

مهدی جان تو ظاهرا خیلی توپت پره یا خیلی مطلق و متعصبی شایدم هنوز تو مفاهیم انتظار و انقلاب و دگرگونی مشکل داری ... منتظر* جوابت هستم...

محسن جون
من اصولا جواب کامنت نمیدم ولی چون تویی:
من با دگرگونی مشکل دارم و فکر نمیکنم مشکلی باشه چون به نسبیت اخلاقی و فکری معتقدم!
اما با انتظار* نه!
این بقیه آدمان که با انتظار* من مشکل دارن!
مطلق هم نیستم چون گفتم به نسبیت اعتقاد دارم!
متعصب هم ...نمیدونم ولی سعی کردم نباشم!
اینم جوابت!
حالا حرف من یه چیز دیگس!
همه دنیا با سکوتشون مشکل دارن!
یا حق!

مهدی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:03 ب.ظ

انتظار...... همه ادعاشو میکنن...... از متحجرای چماقی عزیز گرفته ..... تا لمپنهای با نمک جدیدالورود هر سال...... شاید امسال انتظار* فقط بشه ادعای منتظرا*.... امیدوارم

ضحاک(کاوه آهنگر) یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:39 ب.ظ http://www.sin-jim.blogfa.com/

من که درست متوجه منظورت نشدم . واضح صحبت کن فکر می کنم ظرفیتشو دارم ... نه ؟؟؟

آرام دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:22 ق.ظ http://sokooot.blogfa.com

بسم رب المهدی عج
سلام
خب تقریبا کسی وسط ارزوهاااای طولانی که لیست کرده دم سال تحویل بگه یاد انتظار* نمی افته ...
.
ولی اخه ادم به این درشتی می نویسه ...نظر هیچکی!؟ دیگه واسم مهم نیس! لااقل راجع به انتظار*؟؟!!
.
ان شاالله سال خوبی رو شروع کنی ...چون چه بخواهی یا نخواهی یکسال از عمرت رفته و یه جدید داره میاد .
.
موفق باشی و التماس دعا

علی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:57 ق.ظ http://koodak-e-gostakh.blogfa.com

در پشت چارچرخه فرسوده ای، کسی

خطی نوشته بود:

_" من گشته ام نبود! تو دیگر نگرد.نیست! "



این آیه ملال

در من هزار مرتبه تکرار گشت و گشت،

چشمم برای این همه سرگشتگی گریست.



چون دوست در برابر خود مینشاندمش

در عرصه بگوی و مگو می کشاندمش:

_ در جستجوی آب حیاتی؟

در بیکران این ظلمات آیا؟

در آرزوی رحم؟ عدالت؟

دنبال عشق؟ دوست؟

ما نیز گشته ایم،

و آن"شیخ با چراغ همی گشت"...

آیا تو نیز چون او،" انسانت آرزوست؟ "



گر خسته ای بمان و اگر خواستی بدان،

ما را تمام لذت هستی به جستجوست.

پویندگی، تمامی معنای زندگیست.

هرگز " نگرد، نیست! " سزاوار مرد نیست


همونطور که تلاش و تکاپو و عید و تعابیری شبیه این از نظر تو احمقانه است ،میتونه انتظار و تعابیر اون هم که برای تو خاصه از نظر دیگران نسبتا احمقانه باشه اینه نسبیت!!!

خوبه گفتم راجع به انتظار* نظر هیچکی واسم مهم نیس!!!!

ضحاک(کاوه آهنگر) دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 ق.ظ http://sin-jim.blogfa.com

دقیقا مشکل تو همون مطلق دیدنه . فکر می کنی همه باید مثه تو داد بزنن منتظرن یا اینکه همه مثه تو باید معتقد به یه همچین منجی باشن تا معلوم شه او نا هم اعتراض دارن به وضع موجود. اونا هم دارن تلاش می کنن وضع تغییر کنه . نه این طوری نیست فقط داری حداکثر اطرافیان خودتو می بینی .
پیشنهاد می کنم یه مقدار صبور تر باشی. ضمنا من منظورم از انقلاب معنای عام اون بود نه معنای خاص اون . چه حالا خیابون انقلاب چه انقلاب اسلامی...!!!...:)

معتقدم که اینطوریه!
و گفتم اسمشو هر چی دوست داری بذار. من اینطوری فکر میکنم...مطلق یا نسبی..اینم نسبیه!
سال نو مبارک

روشنک دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:48 ب.ظ

خواند ه شد.....

علی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:35 ب.ظ

سال نو مبارک باشه .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد