هاش ۲ او

- سلام عزیزم....صبحت بخیر

-سلام...فرمایش...؟!

- من یه نقطه دارم ٬ میخوای ببینیش؟

- برو بابا ! خیلی ها  خط دار بودن اومدن کسی تحویلشون نمیگیره....تو با نقطه چی میگی؟

-نمیدونم....راستی حالا دیگه مطمئنم چرا از پرستار ها خوشم میاد....

- چرا؟

- نمیدونم شاید واسه لباسشونه!

-اوکی...فقط اینو بگو....تو میدونی ارتفاع اون مثلث عشقی از کدوم راس میگذره؟

-نه به خدا....من فقط میدونم اینجا همه یا مهندسن یا عاشق!

-یعنی چی؟

- یعنی برنج نداریم....کم اومده....دیگه منتظر* کسی نیستیم که بیاره پشت در....

پی نوشت:

۱) به استعاره ها توجه شود

۲)من دیگه خدای جنبه نیستم!

۳)جسارت نشود به خودم یا کسه دیگه ولی خیلی دور شده ام!

۴) دیروز معجون عسلی نخوردم....

۵) امروز هوا بارونی بود....اون ته آسمون صورتی شده بود...

نظرات 5 + ارسال نظر
علی جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:37 ب.ظ

به کنایه ها بیشتر توجه شود.یا حق .بذار پاتو ببوسم(با همون شیرجه های معروف)
من یه نقطه دارم ٬ میخوای ببینیش؟

- برو بابا ! خیلی ها خط دار بودن اومدن کسی تحویلشون نمیگیره....تو با نقطه چی میگی؟

Golbarg جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:42 ب.ظ

midoni vagghti kare adam be noghte resid dige farghi nemikone ye noghte dashte bashi ya ye khat ya ye parekhatto nimkhat ,faghat hamon ye noghte kafiye ke ... . khsoh behale parastara pas

آریا جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.ma-chand-nafar.persianblog.com

میگه:
(اگر حقیقت را دریابی٫ آزاد خواهی شد... آزادی تو منوط به دریافت حقیقت است...)
نمیخوای بگی چی شده؟!

مهدی جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:44 ب.ظ

شما خیلی بیخود کردی جنبه نداری

آرام جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:13 ب.ظ http://sokooot.blogfa.com

بسم رب المهدی عج
سلام
پی نوشت شماره ۲ خوب بود ...اخه تو مطلب قبلی می خواستم بپرسم ....تو خدای جنبه ای؟؟؟!!!!!!!!
که خب یه روز بعد گفتی نیستی ....
.
همین ادرسو می ذارم ...
ok....
.
موفق باشی و التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد